مجله لباست

انواع شلوار جین + معرفی سه مدل خیلی خیلی محبوب!

انواع شلوار جین

یک آیتم ضروری و جذاب در کمد خانم ها و آقایان ایرانی شلوار جین است. به سختی می توان کسی را پیدا کرد که از این پوشش محبوب در استایل خود استفاده نکند. شلوار جین ظاهر جوان پسند و زیبایی به استایل افراد می بخشد. مجله مورلو در این مطلب شما را با انواع شلوار جین و مدل های پر طرفدار آن بیشتر آشنا می کند.

جین چیست؟

به نوعی از پارچه کتان که بافت راه راه و ضخیمی دارد جین می گویند. جین به نام لی هم در کشور ما شناخته می شود. لی در واقع برند معروفی است که تولید کننده لباس های جین است. پارچه های جین تنوع بسیار زیادی دارند. پرکاربردترین رنگ جین در حال حاضر آبی و تنهای مختلف آن است.

 شلوار جین چرا انقدر محبوب است؟

شلوار جین یکی از محبوب ترین انواع شلوار هاست که این روزها بسیار مورد توجه جوانان قرار گرفته است. شلوارهای جین رنگ و مدل های مختلفی دارند. نوع پارچه و مدل فاق دو گزینه بسیار مهم در تعیین مدل شلوارهای جین است. مجله مورلو در ادامه به بررسی این موضوع می پردازد.

 انواع شلوار جین بر اساس فاق

اندازه فاق در شلوارهای جین به سه دسته متداول تقسیم می شود؛ شلوار جین فاق کوتاه، شلوار جین فاق متوسط و فاق بلند! شلوارهای فاق کوتاه مناسب افرادی است که شکم تختی دارند؛ و می‌خواهند از شلوار جین خود بیشتر در میهمانی‌ها استفاده کنند. کمر این شلوار حدود ۵ سانتی متر زیر ناف قرار دارد.

شلوارجین فاق متوسط و بلند

شلوار جین فاق متوسط برای افرادی مناسب است که شکم و پهلو دارند. کمر این شلوار کمی پایین تر از ناف قرار می گیرند البته نه به اندازه شلوار جین فاق کوتاه! شلوار جین فاق بلند نیز برای افرادی مناسب است که می خواهند قد آنها کمی بلندتر به نظر بیاید. اگر فرم متناسبی دارید این شلوار گزینه ایده آلی برای شماست. همچنین اگر از استایلی استفاده می کنید که پیراهن یا لباس خود را درون شلوار قرار می دهید مدل فاق بلند را انتخاب کنید. یکی از مزیت شلوارهای فاق بلند این است که با لباس های بالا تنه کوتاه هم به زیبایی ست می شود.

 انواع شلوار جین بر اساس پاچه

علاوه بر فاق، مدل پاچه های شلوار جین نیز بسیار متنوع است. پاچه این شلوارها می تواند تنگ، گشاد و یا راسته باشد. افراد می توانند بر اساس استایل و سلیقه خود از هر کدام از این مدل ها استفاده کنند.

و اما مدل های  خیلی خیلی محبوب!

حالا که با انواع شلوار جین آشنا شدید؛ سه مدل محبوب از این شلوارهای دوست داشتنی را به شما معرفی می کنیم. احتمالا یکی دوتا از آنها را در کمد لباس هایتان دارید؛ هر چند شاید نام آنها را نشناسید.

 یک)شلوار جین اسکینی

شلوار جین اسکینی از پارچه های جین لطیفی که حالت کشسانی دارد تولید می شود. این شلوارها در پا فیت می شود و کاملا به پا می چسبد. شلوار جین اسکینی برای افرادی مناسب است که قد بلند هستند یا پاهای کشیده و اندام خوبی دارند. مخصوصا در فصل زمستان این شلوار به همراه بوت و چکمه های ساق بلند استایل جذابی خلق می کند.

 دو)شلوار جین مام استایل

شلوار جین مام استایل فاق بلندی دارد. کمر این شلوارها در بالای ناف قرار می گیرد. این شلوارها پوشش خوبی برای نواحی شکم و پهلوی افراد چاق است. همچنین فاق بلند شلوار مام استایل، قد افراد را نیز کمی بلندتر نشان می دهد. این شلوار برای استایل کژوال گزینه شیک و جذابی است. چرا که در عین زیبایی بسیار راحت و آزاد طراحی شده است.گاهی قسمت هایی از این شلوارها دارای پارگی است که محبوبیت آن را در میان جوانان بیشتر کرده است.

سه)شلوار جین بوی فرند

شلوار جین بوی فرند معمولا مدلی گشاد و آزاد دارد. حالا چرا نام بوی فرند را برای این شلوار محبوب انتخاب کرده اند؟ در واقع این شلوار از مدل شلوار های مردانه الگو برداری شده است. وقتی خانمی این شلوار را می پوشد انگار شلوار دوست پسر خود را به پا کرده است. شلوار جین بوی فرند مدت هاست که با ایجاد یک سبک جدید در پوشش سلبریتی های زن و خانم های دیگر بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

 پایان

شلوارجین از پرمصرف ترین لباس های زنانه و مردانه است. سعیمجله مورلودر این مقاله این بود که شما انواع شلوار جین را بشناسید؛ و با معروف ترین مدل های آن آشنا شوید. علاوه بر آن نکاتی ذکر شد که با کمک آن بتوانید با ست کردن اصولی شلوار جین استایل زیبا و جذابی برای خودتان خلق کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *