مجله لباست

کراوات یا پاپیون؛ مسئله این است

کراوات یا پاپیون

مطمئنا عوامل و فاکتور‌های بسیاری در رقم زدن استایلی خوب نقش دارند که هر کدام را باید به صورت جداگانه بررسی و تحلیل کرد. تنها در این صورت است که بهترین گزینه‌ها را با توجه به روحیات و علایق شخصی انتخاب می‌کنید. انتخاب کراوات یا پاپیون نیز یکی از مسائلی است که تاثیر فوق‌العاده‌ای در پوشش آقایان دارد.

در حقیقت کراوات و پاپیون مردانه این قدرت را دارند که آقایان را فردی باوقار جلوه دهند و به جذابیت ظاهری آن‌ها بیفزایند. اگر دقت کرده باشید افرادی که از سطح اجتماعی بالاتری برخوردار هستند، ترجیح می‌دهند از این دو اکسسوری استفاده کنند و ظاهر آراسته‌تری داشته باشند.

شاید در نگاه اول انتخاب میان پاپیون و کراوات مردانه ساده به نظر برسد، اما این انتخاب چالش بزرگی برای مردان است که به بررسی چند فاکتور اساسی احتیاج دارد. در این مقاله قصد داریم با بررسی چند عامل به شما کمک کنیم که از میان این دو اکسسوری مطرح شده بهترین انتخاب را داشته باشید. بنابراین اگر نمی‌توانید میان کراوات و پاپیون یکی را انتخاب کنید، متن پیش رو را از دست ندهید.

تاثیر شغل در انتخاب کراوات یا پاپیون!

درست است که کراوات و پاپیون مردانه هر کدام ظاهر شما را به شکل مناسبی تغییر می‌دهند، اما تاثیر شغل بر استایل را نمی‌توان نادیده گرفت. اگر بخواهیم تاثیر شغل بر استایل را توضیح دهیم، می‌توانیم افرادی با مشاغل اداری و رسمی را مثال بزنیم. این افراد معمولا در استایل خود از کراوات مردانه استفاده می‌کنند. در نتیجه پاپیون در فضای کاری اداری مناسب نیست.

در نقطه مقابل شغل‌هایی وجود دارند که بهتر است در آن‌ها از پاپیون استفاده شود؛ به عنوان مثال شعبده‌بازها. اگر دقت کرده باشید افرادی که در کار شعبده‌بازی فعالیت می‌کنند، با انتخاب پاپیون در کنار پوشش مناسب و جذاب، به راحتی حرکت می‌کنند. درواقع پایپون مردانه حرکت‌های سخت را برای آن‌ها آسان می‌کند. بنابراین یکی از نکاتی که شما را در پاسخ به سوال “کراوات یا پاپیون” یاری می‌کند توجه به شغلی است که در آن به فعالیت می‌پردازید.

سلیقه مهم‌ترین عامل است!

به طور حتم هیچکس را نمی‌توان به پوشیدن اکسسوری خاص یا داشتن استایلی به خصوص وادار کرد. هر فردی با توجه به علایق خود این حق را دارد که در چارچوب مد و فشن قدم بردارد و بهترین‌ها را با توجه به سلیقه خود انتخاب کند. این اتفاق در مبحث انتخاب پاپیون و کراوات مردانه نیز صدق می‌کند؛ درحقیقت مهم‌ترین عامل در انتخاب میان این دو اکسسوری سلیقه افراد است.

ممکن است فردی با کراوات بسیار خوش‌تیپ به نظر برسد، اما شخصا به آن علاقه‌ای نداشته باشد و  پاپیون را به کراوات ترجیح دهد. بنابراین در بسیاری از موارد انتخاب میان این دو گزینه امری شخصی محسوب می‌شود که صرفا به قوانین مد و فشن وابسته نیست.

قوانین ناگفته مد و پوشاک

نکات مهم انتخاب کراوات و پاپیون تنها به عوامل گفته شده محدود نمی‌شوند. اگر به دنبال انتخابی اصولی و دقیق هستید، بهتر است که به قوانین مد نیز احترام بگذارید. پیروی از تک‌تک قوانین مد و فشن سبب می‌شود، استایلی کاملا اصولی و حرفه‌ای داشته باشید.

اگر از آن دسته افراد هستید که جلیقه را از ست کت و شلوار خود حذف نمی‌کنید، بهترین انتخاب در میان کراوات یا پاپیون، پاپیون است. با این اکسسوری ظاهر استایل پیشنهاد شده بسیار جذاب و شیک خواهد شد. البته این بدان معنا نیست که اگر جلیقه می‌پوشید، تنها گزینه پیش روی شما پاپیون است. بلکه هر دو اکسسوری پاپیون و کراوات در  این استایل جذاب هستند. بنابراین در این مورد نیز این سلیقه شما است که انتخاب نهایی را رقم می‌زند.

حرف آخر

در میان کراوات یا پاپیون بسیاری از آقایان کراوات را انتخاب می‌کنند؛ تنها دلیل این امر نیز این است که کراوات با استایل‌های مختلف در موقعیت‌های متفاوت هماهنگی دارد. اما برای استفاده از پاپیون‌های مردانه محدودیت‌های بیشتری پیش روی شما قرار دارد. امیدواریم نکاتی که در این متن گفته شد، انتخاب میان کراوات یا پاپیون را برای شما آسان کرده باشد. یادتان باشد در هر حالتی این سلیقه شما است که حرف آخر را می‌زند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *