مجله لباست

خرید پاشنه کش؛ انتخابی طلایی برای افزایش طول عمر کفش

پاشنه کش

اگر بخواهیم تعریفی مناسب در وصف این ابزار جانبی و کاربردی ارائه دهیم، باید بگوییم که پاشنه کش در حقیقت همان انگشت دست است که با تغییر شکل پوشیدن کفش‌ها را آسان می‌کند. از این رو خرید پاشنه کش یکی از موراد مهم است که نباید آن را نادیده گرفت.

البته که بدون پاشنه کش هم می‌‌شود کفش را با کمک یکی از انگشتان دست به پا کرد، اما واضح است که انگشتان ما برای این کار ساخته نشده‌‌اند. بنابراین باید از ابزارهای دیگری برای این کار کمک بگیریم. در غیر این صورت هنگام پوشیدن کفش به انگشتان دست فشار می‌آید و درد می‌گیرد. علاوه بر این به کفش نیز آسیب وارد می‌شود.

اما برای مراقبت از کفش و البته سلامتی خود باید چه پاشنه کشی خرید؟ ما در این متن شما را با اهمیت استفاده از پاشنه کش و انواع آن آشنا می‌کنیم. بنابراین اگر قصد خرید این ابزار را دارید، متن پیش رو را از دست ندهید.

با خرید پاشنه کش طول عمر کفش‌‌هایتان را دو برابر کنید!

پاشنه کش جز آخرین وسایلی است که پیش از خروج از خانه استفاده می‌شود. این ابزار مهم برای مراقبت از کفش بسیار کاربردی است. درواقع با استفاده از پاشنه کش نه تنها سلامتی کمر با کمتر خم شدن تضمین شده، بلکه کیفیت کفش نیز حفظ می‌شود.

زندگی شلوغ امروز کمتر به ما فرصت با طمانینه کفش پوشیدن را با پاشنه کشی شل و وارفته که هرلحظه امکان شکستن آن وجود دارد می‌‌دهد. از طرفی صنعت پولساز پوشاک هم ترجیح می‌‌دهد که کفش‌‌هایمان زودتر کهنه شود و به دنبال خرید کفش‌های نو باشیم.

اما هزینه‌‌ها و مخارج گزاف زندگی پرخرج امروزه، به ما این اجازه را نمی‌‌دهد که هر ماه پولی را برای خرید یک جفت کفش کنار بگذاریم. بنابراین با خرید یک پاشنه کش می‌‌توانیم با خاطری آسوده کفش دلخواهمان را به پا کنیم و برای مدتی طولانی از همراهیش لذت ببریم.

به عنوان مثال، اگر به تازگی کالج چرم خریدید و می‌خواهید برای اولین بار آن را بپوشید، احتمالا اطراف پاشنه کالج شما کمی خشک و سفت است. پاشنه کش همان چیزی است که برای پوشیدن راحت این کفش به آن نیاز دارید. پاشنه کش مقاوم و باکیفیتی را که از استحکام آن آسوده خاطر هستید، داخل کفش‌ می‌‌گذارید و سپس پای پوشانده شده با جوراب به راحتی داخل کفش می‌‌لغزد. به این ترتیب پشت کفش هنگام کفش پوشیدن تا نمی‌‌خورد و آسیب نمی‌‌بیند.

کدام پاشنه کش را بخریم؟

اما سوال اصلی این است که با تنوع بالای شکل و جنس پاشنه کش‌‌ها، چه پاشنه کشی بخریم که مقاوم و باکیفیت باشد؟ کدام پاشنه کش می‌تواند در کنار مراقبت از سلامتی کمر و ستون فقرات، کیفیت کفش‌‌ها را نیز حفظ کند؟ آیا هر پاشنه کشی با هرجنس و ظاهری که دارد، صرف این‌‌که یک پاشنه کش است، ارزش خرید دارد؟

اگر می‌‌خواهید پاشنه کشی عالی و درعین حال زیبا و شیک بخرید که علاوه بر کیفیت از ظاهر جذاب آن نیز لذت ببرید، در ادامه با ما همراه باشید. شما را با 3 مدل پاشنه کش کاربردی و زیبا و با ماندگاری بالا آشنا می‌کنیم که بتوانید بهترین خرید را در پاشنه کش داشته باشید.

خرید پاشنه کش برنزی؛ انتخابی لوکس و ماندگار

اگر از افراد قدیمی بپرسید که پاشنه کش آن‌‌ها از چه جنسی بوده است، حتما پاسخی جز جنس برنجی یا برنزی دریافت نخواهید کرد. پاشنه کش‌‌های قدیمی همگی معمولا از جنس برنز بودند . از این رو چون سنگین و گران می‌‌شدند، آن‌‌ها را با دسته‌های کوتاه می‌ساختند.

این پاشنه کش‌ها به اندازه‌ای محکم و غیرقابل خم شدن هستند که به راحتی شکسته یا خراب نمی‌شوند. به همین دلیل احتمالا هنوز در بسیاری از خانه‌‌ها از گذشته پاشنه کش برنزی کوچکی پیدا می‌شود که سطح صاف آن از استفاده‌‌‌ مکرر، کاملا صیقلی شده باشد.

همانطور که همه می‌‌دانیم که پیش‌بینی صنعت مد کار اصلا ساده‌‌ای نیست. این روزها نیز پاشنه کش‌‌های برنزی که آمیزه‌‌ای از هنر و صنعت هستند، با طراحی‌‌های به روز، شیک و در عین حال بسیار مرغوب دوباره تولید و روانه‌ بازار شدند.

خرید پاشنه کش برنزی را به شما پیشنهاد می‌کنیم؛ زیرا به راحتی در کفش لیز می‌‌خورد و به جوراب آسیب نمی‌‌زند. درنتیجه استفاده از آن در مقایسه با سایر پاشنه کش‌ها بسیار راحت‌‌تر است. پاشنه کش‌های برنزی علاوه بر مقاومت بی‌نظیر و استحکام زیاد، حسی از لوکسی و لاکچری بودن را نیز به صاحب آن القا می‌‌‌‌کند.

وجود پاشنه کش برنزی روی استند برنزی حس تنوع‌طلبی و تفاوت صاحب‌‌ خانه را نشان می‌‌دهد. برای محافظت از کفش‌‌هایتان و افزایش دوام آن‌‌ خرید پاشنه کش برنزی همان چیزی است که شما را به هدفتان نزدیک می‌کند.

پاشنه کش چوبی؛ آمیزه‌‌ای از دوام و سادگی

پاشنه کش‌‌های چوبی و حتی پاشنه‌‌کش‌‌هایی که دسته‌‌‌های آن‌‌ها از چوب ساخته شده‌‌‌‌‌‌اند، نمادی از مقاومت و درعین حال زیبایی هستند. هنرمندان ایرانی این جنس پاشنه کش را طراحی و تولید کردند که کیفیت، دوام بالا و زیبایی را در یک پاشنه کش به نمایش بگذارند.

نسخه‌‌های بسیار لوکس و جذابی از پاشنه کش‌‌های چوبی در بازار وجود دارد. مدل‌های چوبی با وزن سبک و ابعاد مناسب گزینه ایده‌آلی برای کسانی است که به دنبال خرید پاشنه کش سبک و راحت هستند. این پاشنه کش‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که کمتر فردی متوجه خوش دستی آن‌ها نمی‌شود.

پاشنه کش‌‌های چوبی بسیار مرغوب هستند و مدل‌هایی با پرداخت‌های یک‌دست و شکیل از این پاشنه کش‌ها وجود دارد که بسیار جذاب هستند. پاشنه کش چوبی در کنار استند چوبی شیک نیز از آن گزینه‌‌هایی است که خرید آن را حتما توصیه می‌‌کنیم. زیرا سادگی و طراحی زیبای این مدل محصولات و دوام بالای آن هر فردی را به خرید آن ترغیب می‌‌کند.

از طرف دیگر انعطاف‌ناپذیری پاشنه کش‌های چوبی برخلاف پاشنه کش‌‌های پلاستیکی که پس از مدتی شل و وارفته می‌‌شوند، می‌‌تواند استفاده از آن را در انواع خاصی از کفش مثل کفش‌‌های ساق‌‌دار نیز راحت کند.

قیمت پاشنه کش چوبی همانند هر محصولی متاثر از جنس و نوع مواد اولیه‌ به کار رفته در آن است. بنابراین ممکن است نسبت به نمونه‌‌های پلاستیکی یا حتی فلزی قیمت بالاتری داشته باشند، اما کیفیت و فاخر بودن این محصول خرید آن را نسبت به محصولات مشابه باارزش‌تر می‌‌کند.

با خرید پاشنه کش دسته بلند از سلامتی خود مراقبت ویژه کنید

اگر نمی‌‌خواهید هزینه‌ زیادی جهت خرید پاشنه کش صرف کنید و فقط داشتن یک پاشنه کش که کار پوشیدن کفش را راحت کند برایتان کافی است، پاشنه کش‌‌های دسته بلند انتخاب معقول‌‌تری هستند.

پاشنه‌‌ کش‌‌های دسته بلند با طراحی‌‌های خاص خود باعث می‌‌شوند که هر بار برای پوشیدن کفش کمتر خم شوید و به این ترتیب از فشار به کمر و بروز درد در این ناحیه نیز پیشگیری می‌‌شود. یادتان باشد که درد در ناحیه کمر و زانو مخصوص سالمندان نیست و همه‌ ما در معرض درد در ناحیه‌‌ی کمر و ستون فقرات قرار داریم.

به همین دلیل استفاده از پاشنه کش‌های دسته بلند انتخاب بهتری به شمار می‌آید. این پاشنه کش‌‌ها فارغ از هر جنسی که دارند، حتی برای افراد قد بلند و خانم‌‌های باردار نیز بسیار مناسب هستند. بنابراین اگر به سلامتی و مراقبت از کمر و ستون فقرات خود اهمیت می‌‌دهید، خرید پاشنه کش فلزی دسته بلند برایتان بهتر از پاشنه کش پلاستیکی دسته کوتاه است.

با خرید آنلاین پاشنه کش در سایت چرم کروکو، کیفیت و زیبایی را بخرید

زندگی پر از هیاهو و شلوغ امروزه گاهی فرصت خرید کردن را برای همه‌‌‌‌ی ما دشوار کرده است. شاید ماه‌‌ها در انتظار فرصتی برای رفتن به بازار و خرید اقلام مورد نیازمان باشیم. این امر به خصوص برای افراد کارمند که باید وقتی را نیز برای رسیدگی به امور منزل بگذارند، بیش‌‌تر صدق می‌‌کند.

چرم کروکو که همواره با به کارگیری هنر دست هنرمندان و برترین مواد اولیه در رتبه‌ نخست تولید و عرضه‌‌ی محصولات چرمی ایستاده، این بار نیز با ارائه‌ پاشنه‌‌ کش‌‌های فاخر و مرغوب رضایت مشتریان را جلب می‌کند. شما نیز می‌توانید از سایت این خانواده‌ بزرگ و متخصص دیدن کرده و با خرید آنلاین پاشنه کش در کمترین زمان ممکن خریدی لذتبخش را تجربه کنید. با خرید از کروکو علاوه بر زیبایی، کیفیت، دوام و ماندگاری را نیز برای خود بخرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *